- 🏥 Antigifcentrum: 070 245 245
- 🚨 Politie / Brandweer / Ambulance: 112
- 👤 Interne Vertrouwenspersoon Kristine De Prins: 0492 61 57 50 of vertrouwenspersoon@dcobeerse.be
- 👥 Externe Vertrouwenspersoon Securex: 0800 100 59
- ☎️ Telefonische permanentie voor noodgevallen: 0486 81 49 60
Wanneer bel je de noodpermanentie?
- 🚪 Je staat voor een gesloten deur bij een klant
- ⚠️ Je bent slachtoffer van ongewenste seksuele intimiteiten, verbale agressie, ...
- 🛡️ Je wordt (onterecht) beschuldigd van diefstal
Tip: Bewaar deze nummers in je telefoon onder een herkenbare naam zoals "NOOD DCO" zodat je ze snel kunt terugvinden wanneer je ze nodig hebt.
Samen zorgen we voor een veilige werk- en leefomgeving!
Opname verlof 2025
Betreft: Opname wettelijk verlof 2025
Hierbij willen we jullie eraan herinneren dat het wettelijk verlof van 2025 uiterlijk op 31 december 2025 moet zijn opgenomen.
Het is niet toegestaan om wettelijk verlof over te dragen naar 2026. Vakantiedagen die niet zijn opgenomen vóór 1 januari 2026 vervallen automatisch.
We vragen jullie dan ook om zo snel mogelijk jullie resterende verlofdagen in te plannen en dit te laten weten aan het kantoor en jullie klanten.
Heb je vragen? Neem dan contact op met HR@dcobeerse.be
Takenpakket en werkbaarheid: laat het ons weten!
Door de recente prijsstijging van de dienstencheque en de klantenbijdrage kiezen sommige klanten ervoor om hun wekelijkse uren te verminderen. Dit is begrijpelijk en volledig hun eigen keuze.
Wat merken we echter op?
Sommige klanten verwachten dat jullie hetzelfde takenpakket uitvoeren als voorheen, maar dan in minder tijd. Dit is natuurlijk niet haalbaar en niet eerlijk tegenover jullie.
Wat vragen wij van jullie?
Merk je dat je takenpakket te groot is geworden voor de beschikbare tijd? Of voel je dat het werk niet meer realistisch is om uit te voeren in de uren die je hebt? Laat dit dan onmiddellijk weten aan het kantoor.
Jullie welzijn en een werkbare werksituatie staan voorop. Wanneer je contact opneemt met het kantoor, kunnen onze jobcoaches in gesprek gaan met de klant om het takenpakket aan te passen aan de realiteit.
Onthoud: Jullie doen elke dag jullie uiterste best en daar zijn we dankbaar voor. Een haalbaar takenpakket is essentieel om kwaliteit te blijven leveren. Aarzel dus niet om het te melden als iets niet werkbaar is.